Švajcarska firma Cosmofame koja već dugi niz godina proizvodi lakove za nokte vrhunskog kvaliteta nas je kontaktirala radi osmišljavanja art direkcije za nove ovosezonske boje gel lakova koji su kategorisani u luksuznom segmentu. Po usvajanju art direkcije trebalo je dizajnirati promotivni materijal u formi flajera za Violet Adventure I Bioshape kao I odgovarajuće vizuae za društvene mreže. Sledeći korak je predstavljao dizajn etiketa za lakove Watherway.

Discover new Violet Adventure je slogan koji smo osmislili za potrebe kampanje promovisanja novih sezonskih boja. Identitet koji smo stvorili odiše egzotikom kombinovanjem vrhunske makro fotografije I ljubičastih boja koje je trebalo prezentovati na flajeru I posterima. Vizuali za facebook I instagram komuniciraju jasnim vizuelnim elementima koji su preneti iz identiteta prvobitno stvorenih vizuala. U nastavku smo se skoncentrisali na dizajn nalepnica za lakove pod nazivom Watercollor. Art direkcija je osmišljena na kroz akvarelnu podlogu u boji laka I fluidni font sugeriše o nameni I osobinama samog proizvoda.

Da li vam se dopada? Podelite sa drugima:

Copiryght GraphicBeast! 2016.