Zadatak


Može li ukusnije, kreativnije i zanimljivije od svih restorana brze hrane u Beogradu? Naravno da može! Za to se pobrinuo „Eat Hearty Co“ koji od letos beograđanima nudi zanimljive kombinacije sendviča, pica, tostova i još mnogo toga. Na nama je bilo da osmislimo odgovarajući logotip, vizuelni identitet, menije, banere velikih površina, zastave i sve ono što će ovom brendu doneti imidž kakav zaslužuje.
KLIJENT

Eat Hearty Co.

NAŠE USLUGE

Dizajn logotipa, dizajn vizuelnog identiteta, dizajn menija, dizajn flajera, dizajn pakovanja, dizajn zastava

Rešenje


Prvi izazov je bio logo koji je trebalo da podrži zanimljiv naziv brenda. Odlučili smo se za osnovu koja oblikom prikazuje zagriženi sendvič i obličasti jasno čitljiv font. Vizuelni identitet čine velike površine u prirodnim bojama i mnoštvo kreativnih piktograma u CMYK koloritu koji se smenjuju u paternu sa sloganom „Feel the Fill“. Upečatljiv dizajn na zastavama pored restorana odmah je privukao i ljude sa šetališta ispred hotela Jugoslavije. Custom sendviči postali su pravi hit, a deo zasluga svakako nosi naš dizajn sa jasnim STEP by STEP grafičkim komunikacijama na štampanim materijalima.